Fietstochten Vereniging het Museum

In verband met het corona virus is de fietstocht van zondag 19 april uitgesteld naar zondag 7 juni!

Afgelopen jaar hebben Adrie Eykelenboom en Jan Nekkers van Vereniging het Museum de fietstocht hoogtepunten georganiseerd. Deze viel bij iedereen in de smaak.

Door dat enthousiasme bij de deelnemers hebben Adrie en Jan besloten om in 2020 door te gaan met het uitzetten en begeleiden van Museum fietstochten.

De eerste tocht is vroeg in het seizoen nl. al op zondag 19 april (verplaatst naar 7 juni); waarom al zo vroeg in het seizoen zult u misschien denken- de reden hiervan is dat we deze tocht in het kader van 75 jaar bevrijding plaatsen. We gaan een aantal monumenten en herdenkingspunten bezoeken die misschien wat minder bekend zijn.

Onderweg houden we ergens een koffiestop en daar zijn de consumpties voor eigen rekening. Ouderwetse fietsers en E-bikers zijn van harte welkom, E- bikers passen zich aan bij de snelheid van de gewone fietsers.

Opgave van te voren is bij deze tocht niet noodzakelijk.

De tweede fietstocht vindt plaats op 23 augustus, deze start om 9.00 uur. Daarvan is het onderwerp nog niet bekend maar ook dat zal weer een leuke gezellige fietstocht zijn.

We hopen dat u ook dit jaar weer meedoet en zien u graag op 7 juni a.s.

Adrie Eykelenboom en Jan Nekkers

• Datum: zondag 7 juni 2020
  • Tijd: 10.00 uur
  • Start: Museumfabriek, Laan van Hilbelink 6-10, 7101 WG Winterswijk.