Fietstocht Museum door onverwacht stukje Nederland

Op zondag 31 juli a.s. organiseert Vereniging Het Museum weer een fietstocht. Deze keer gaat het door een onverwacht stukje Nederland. Via meest onverharde, maar goed berijdbare paden gaat de tocht door een bosrijke omgeving van Winterswijk en ook een stukje Duitsland.

Hier en daar wordt even van de fiets afgestapt om bijzonderheden in de omgeving te zien en er iets over te vertellen. Natuurlijk is er ergens halverwege de tocht een koffiestop gepland. De consumpties die daar worden gebruikt zijn voor eigen rekening. De fietstocht is geschikt voor e-bikes, maar de snelheid wordt bepaald door fietsers die het zonder elektrische ondersteuning moeten doen.

Deelname aan de tocht is gratis. Het vertrek is om 9.30 uur vanaf de parkeerplaats bij de Museum Fabriek, Bedrijventerrein Morsepoort, Laan van Hilbelink 6.10 te Winterswijk.

Alvast voor uw agenda: De laatste fietstocht van dit seizoen van het Museum is op zondag 25 september a.s. en heeft te maken met de geschiedenis van de Achterhoek.

Op de foto Wim Scholtz, lang één van de organisatoren van de fietstochten
  • Datum: zondag 31 juli 2022
  • Tijd: 09.30 uur
  • Start: Museumfabriek, Laan van Hilbelink 6-10, 7101 WG Winterswijk.